петак, 29. јануар 2016.

ANAIS NIN

Gledajući jedno popodne knjige na svojoj polici, dopala mi je ruke knjiga "Prsten" Anais Nin. Kupila sam je pre godinu ili dve, prelistala i ostavila. Kako to obično biva, došao je pravi trenutak za tu knjigu. Nisam se osećala najbolje.Neka praznina potpuno nepoznatog uzroka,tištila me je ovih dana, besmisao i blagi očaj , napravili su tanak filter između mene i mog života. Gledala sam nekako sa strane, kao film koji ne uspeva da me zainteresuje.Pa tako osim činjenice da sam bila potpuno svesna da nešto treba da me raduje, nasmeje, oduševi, podstakne saosećanje,sve ostalo je bilo nekako nestvarno. Bila sam prisutna , ali da učestvujem uspela sam samo fizički, prostim prisustvom i to je sve. Um mi je takođe savršeno funkcionisao, moje misli dobile su neku nepoznatu dubinu, sve je postalo jasno. Jedino su emocije potpuno izostale, samo ogroman prazan prostor koji zjapi i prosto me plaši. Činilo mi se da je prisutan i neki fantomski bol. Imala sam osećaj da je zavladala epidemija odsustva emocija. Nazvala me je prijateljica i na moje prvo pitanje : "Kako si" počela je da priča kako joj se događa nešto čudno i kako ne pamti kada se iskreno, u srcu obradovala nečemu, kada se smejala iskreno, kada je zadni put ma koju emociju osetila , ne duboko, nego ma kako!

Shvatih da je vrag odneo šalu i da je svaki trenutak života savršen , svaka emocija pravo bogatsvo. Anais Nin piše da je najdublje iskustvo u životu doživela ne tragajući za dubinom, već za zadovoljstvom...

Zadovoljstvo je za mene :

1.Čitanje-Moja mala biblioteka, sve knjige koje volim i koje sam uspela da kupim. Sve knjige koje sam pročitala, počevši od bajki, preko lektire, sestre Bronte, popularne psihologije...  svaki period mog života bio je obeležen svojom vrstom knjiga.

2.Pisanje-Dnevnika, mašte, snova, bloga ...

3.Šetnje- su uvek bile moje uživanje i moja navika, moja nasušna potreba.

4.Fotografisanje-volim da fotografišem zanimljive detalje u toku dana i treba mi novi fotoaparat.

5.Vežbe-mnogo sedenja na poslu znači da mi je vežbanje neophodno.

6.Zdrava hrana- napraviti korekciju namirnica koje kupujem i koristim.

7.Ženstvena garderoba- menjati svoj stil, oblačiti se ženstvenije.

Manje stvari, stresa i obaveza, donose više vremena, novca i energije. 


 

 "Žene uvek umišljaju da će , ako budu imale moje cipele, haljinu, frizuru, šminku, izgledati kao ja. Pojma one nemaju kakvo je tu veštičje umeće potrebno. Pojma one nemaju nemaju da ja nisam lepa, nego samo tako delujem u određenim trenucima."

                                                                                            ANAIS NIN



Нема коментара:

Постави коментар