недеља, 2. април 2017.

NEDELJA I NEKE ODLUKE




































Manjak energije koji je izazvala zima, kratki dani, previše vremena provedeno na poslu, premalo odmora, moja posvecenost dogadjajima i stvarima koji ne zavise od mene, briga zbog dogadjaja na koje ne mogu uticati, sve u svemu , potpuno pogrešan kurs kojim plovim mesecima unazad, doveo je manjka energije i neke dezorjentisanosti koja me vodi u laku obamrlost emocija, nesposobnost da se posvetim onome što volim i što će me vratiti pravoj sebi--- srećnoj, punoj života i radosti.

Pa ovaj dan bio je moj početak povratku sebi.  Bistro nebo, odsjaj sunca na površini vode, miris sveže trave, rascvetalog voća, cvrkut ptica i moja rešenost da upijem svu tu energiju i regenerišem se poput prirode. Mir i spokoj , harmonija, energija obnavljanja , sposobnost da ispunim svoje dane onim što volim i da potpuno isključim iz svog života brigu zbog onoga što ne mogu promeniti . Lagano, smišljeno i korak po korak, vratiti tu divnu radost života u moje biće, bez koje sam život gubi smisao! 

 

Нема коментара:

Постави коментар