четвртак, 21. фебруар 2013.

o meni





                       Moje dugogodisnje druzenje sa knjigama, ljubav prema recima i inspirisanost njima, dovelo je do pisanja ovog bloga. Uvek mi je bio dirljiv nacin na koji ljudi izranjaju iz kolotecine i razvijaju svoja cula, prefinjenost, ambiciju.Nacin na koji izvlace ono najbolje iz svog iskustva.Nacin da se uziva u zivotu sa merom.
Lepa recenica, efektna misao, upecatljivi detalji,cine svakodnevicu carobnom.
Mekani pahuljasti oblacici koji bezbrizno plove  nebom ili teski, preteci, sivi oblaci koji donose oluju, mogu biti izvor uzivanja za pravog poznavaoca zivota i umetnosti uzivanja u njemu.
Majka sam dve divne cerke i u braku sa covekom kog volim. Moja porodica daje smisao svemu sto mislim, radim ili planiram.  Porodica je ono na sta me asocira rec ljubav!
             Osim citanja, uzivam u kuvanju, kolacima , prelepim mirisima i ukusima moje kuhinje.Volim lepo posudje i hrana je za mene uzivanje svim culima.Vocne torte, cokoladni filovi,vanila cimet, limun... mmm ...uzivam u pripremanju hrane za svoju porodicu, isto koliko i oni uzivaju dok je konzumiraju.
              Casopisi koji se bave uredjenjem enterijera, moja su strast. Stalno nesto menjam u kuci, eksperimentisem i uzivam u tome.
              Posto imam dve cerke , moda cini veliki deo mog interesovanja,stilovi , ukusi, boje, tkanine ... uzivam u njima.
              Cvece je moj hobi.Zimi je to negovanje sobnog cveca i citanje literature, a leti uzivam u svakom trenutku provedenom u basti i dvoristu.


             Radim u jednoj banci i svakodnevno putujem na posao.Zadovoljstvo mi cini posmatranje prirode , putovanje i rad sa ljudima koji su mi dragi.
             Pripadam pravoslavnoj veroispovesti, verujem u Boga i mislim da bi nas zivot po principima hriscanstva, resio vecinu nasih problema i ucinio da budemo srecni, cemu svi, na kraju krajeva , tezimo.
              Nastojacu da svoju potragu za srecom podelim sa vama, kao sto su je drugi delili sa mnom.  
            

Нема коментара:

Постави коментар