недеља, 17. октобар 2021.

ITALIJANSKI HLEB SA MASLINAMA




Nedelja je dan kad volim da spavam duže, izležavam se u krevetu, lagano pijem čaj, odem na liturgiju, opušteno prošetam, spojim doručak i ručak u nešto brzo, lako i ukusno... i verovati nećete, često mi to i uspe, i da ne zaboravim, ovo je samo prepodne, za popodne imam  nove, jednako zahtevne planove.  Kao i za sve drugo važno je samo napraviti dobar plan, dobro se organizovati i ništa nije nemoguće. Kada je u pitanju kuhinjica, važno je da sav materijal bude kupljen ranije i da počnemo samo u predviđenom trenutku da seckamo, merimo, mutimo, jednom rečju potpuno se predamo uživanju u samom procesu pripreme. Tako i ovog puta, sve je pažljivo odabrano, kupljeno i samo danas izvađeno iz frižidera i čarolija može da počne. Ovo što sam ja našla pod nazivom Italijanski hleb sa maslinama zaista je čarobno. Pripremite vanglicu i punite je bukvalno ovim redom kako piše :  150 ml. mleka, 100 ml ulja, 4 cela jaja, 1/2 kašičice soli, 250 gr brašna, 1 prašak za pecivo, 150 gr rendanog kačkavalja, 1 crni luk sitno sečen, 100 gr seckane slanine, 200 gr seckanog kulena, 100 gr seckanih maslina, malo origana. Sve sastojke lepo sjedinite i sipajte u pleh za pečenje, obložen pek papirom. Pecite na 200 stepeni 20 do 30 minuta.  Poslužiti sa jogurtom. Božanstveni miris širi se kuhinjom, ukus je jednako božanstven. Danas dok sam ga pripremala, imala sam još jedno zadovoljstvo, čuvanje unuka, pa da bih vam potpuno dočarala svoje divno prepodne, evo nekih fotografija... 



Нема коментара:

Постави коментар