петак, 19. фебруар 2016.

SUNCE KROZ OBLAKE

Februar koji ja zovem još i moj mesec, bio je topao, kišovit, vetrovit, tmuran, sunčan... jednom rečju nije nam nedostajalo ništa. Ništa osim, nekima, snega, ali ja ne spadam u te neke i februarske dane sam provela uživajući u čitanju, šetnjama, filmovima, pisanju, druženju i još po nečemu, čega trenutno ne mogu da se setim, ali svakako lepom i prijatnom. Moj muž je podelio sa mnom zadovoljstvo spremanja hrane, pa sam često, na krevetu sa knjigom u ruci ili za kompjuterom, odmarala čekajući ručak. Iščitavala sam stranice posvećene kozmetici, modi i pravila planove za laki zaokret u svom stilu oblačenja. Malo više elegancije, ženstvenosti, a onda zapravo uvidela da je to vraćanje svom starom stilu, tamo pre ratnih devedesetih, od kojih se nismo oporavili do dana današnjeg. 

Bilo je dosta šetnji i fotografisanja. Fotografije svakako govore više od reči.














Нема коментара:

Постави коментар