субота, 9. јануар 2016.

JEDNOSTAVAN ŽIVOT

Koliko je komplikovano pojednostaviti svoj život zna verovatno svako ko je to probao. Ja već duže vreme  razmišljam o tome, čak me ponekad ponese ideja da sam  pomalo i uspela , ali me stvarnost brzo i bolno vrati tamo gde pripadam, na početak. Sve se uglavnom odvijalo korak napred, tri koraka nazad. Pokušaji iznova i iznova, nisu doneli NI JEDAN JEDINI dugoročni rezultat.

Danas, dok sam pokušavala da sašijem svoj prvi pačvork nadstolnjak, sinulo mi je- previše razmišljam o tome, previše hoću da delujem, da radim nešto konkretno, sprovodim radikalno odluke, dolazim do značajnih otkrića....

GREŠKA!

Sve u životu je stvar srca, pa i sama promena. Treba zaroniti duboko i pustiti da srce vodi, od samog razloga za promenu, do njene realizacije. Jedino tada sve ide lako , spontano i bezbolno. 

Za početak odričem se svega što mi donosi stres i ostavljam mesto za ljubav i mir u mom životu.

Počeću da pravim listu sresnih stvari u mom životu i lagano ih eliminišem....








Šivenje ovog lepog stolnjaka je ono što volim i što briše svaki osećaj nemira dok sam zauzeta ovim poslom.



Hvatanje sunca u našoj sobi danas popodne!


Popodnevni odmor i razgovori ....



Kolekcija čajeva definitivno svedoči da je zima došla! Biljni ili voćni - ko šta voli, ali svakako svi UŽIVAMO u ispijanju čajeva sa limunom, medom, u društvu, sami uz knjigu ili film. Kako god , trenuci mira i ljubavi!

Нема коментара:

Постави коментар